Idun. Därför att alla tjänar på att arbetsplatsen är så trygg som möjligt.

Det måste gå snabbt att rapportera nära ögat-incidenter och avvikelser i kvalité – annars finns risken att samma misstag upprepas tills något allvarligt inträffar. Därför utvecklades Idun. Appen är planerad och utvecklad i Finland, med nordiska säkerhetskrav i åtanke.

Beställ gratis demomånad Priser

En enkel app med ambitiös målsättning.
Tillsammans gör ni arbetet tryggare och mer kostnadseffektivt!
  • Lätt att använda
  • Snabb rapportering
  • Möjligt att bifoga foton/video
  • Inloggning med telefonnummer
  • Tillgång till statistik

Om appen

Med Idun kan arbetstagarna via sina egna telefoner rapportera direkt om farliga situationer och avvikelser i kvalité. Det är dessutom möjligt att ge förbättringsförslag och beröm via appen.

Appen är planerad och utvecklad i Finland, med nordiska säkerhetskrav i åtanke.

Rapporterna är snabbt avklarade. Några klick, ett foto/videoklipp och eventuellt en kort text – sen är det klart. Förmannen ser rapporterna direkt i appen eller via kontrollpanelen där mer avancerade data som tabeller och diagram syns. Eventuella utredningar och förebyggande åtgärder kan påbörjas utan fördröjning.

Den smarta och avskalade designen gör Idun till en oerhört lättanvänd app. Alla kan använda den efter en kort introduktion. För att förenkla användningen ännu mer så behövs inga krångliga användarnamn och lösenord. Inloggningen görs med sms!

Ladda ner applikationen här:

Om appen

Med Idun kan arbetstagarna via sina egna telefoner rapportera direkt om farliga situationer och avvikelser i kvalité. Det är dessutom möjligt att ge förbättringsförslag och beröm via appen.

Appen är planerad och utvecklad i Finland, med nordiska säkerhetskrav i åtanke.

Rapporterna är snabbt avklarade. Några klick, ett foto/videoklipp och eventuellt en kort text – sen är det klart. Förmannen ser rapporterna direkt i appen eller via kontrollpanelen där mer avancerade data som tabeller och diagram syns. Eventuella utredningar och förebyggande åtgärder kan påbörjas utan fördröjning.

Den smarta och avskalade designen gör Idun till en oerhört lättanvänd app. Alla kan använda den efter en kort introduktion. För att förenkla användningen ännu mer så behövs inga krångliga användarnamn och lösenord. Inloggningen görs med sms!

  • Lätt att använda
  • Snabb rapportering
  • Möjligt att bifoga foton
  • Inloggning med telefonnummer
  • Tillgång till statistik

Ladda ner applikationen här:

Så här används funktionerna

Nära på

En olycka var nära att inträffa. Ingen skada skedd, men nästa gång kan det gå värre. För att undvika det plockar arbetstagaren upp sin telefon och klickar på ”Nära på”.

Avvikelse

Kvalitén är inte vad den borde vara på det här exemplaret. Vad har gått fel? Arbetstagaren plockar upp sin telefon och klickar på ”Avvikelse”.

Förbättra

Arbetstagaren har upptäckt något som kunde förbättras på arbetsplatsen. Hen tar fram telefonen och klickar på ”Förbättra”.

Ge beröm

Med den här funktionen kan varje arbetstagare uppmärksamma när något gjorts riktigt bra.

Priser

1-300 användare

0,99 € *

/användare/månad

över 300 användare

Enligt offert

Grundavgift: 9,90€/mån *

* moms 0%

Beställ kostnadsfri demomånad

    Den här sidan skyddas av reCAPTCHA, vilket innebär att Googles Sekretesspolicy och Användarvillkor gäller.

    Vanliga frågor

    Vad menas med dashboard?

    Dashboarden, också kallad kontrollpanelen, är en webbplats där administratören (t.ex. förmannen eller annan utvald person) får ut statistik över händelserna.
    Här kan man bland annat uttyda hur vissa typer av händelser ökat eller minskat under en viss tid.

    Vad händer med händelserna när de rapporterats?

    Den som mottar händelserna, t.ex. förmannen, bedömer vad som ska göras med händelsen och kan, när ärendet är hanterat, markera det som löst.

    Mottagaren kan också markera händelsen som pågående eller som avvisad. Det är också möjligt att dela händelsen med en annan förman, som ser en lista över tilldelade händelser i sin egen kontrollpanel.

    Till händelsen kan man också lägga till huvudorsaken, korrigeringsåtgärder, förebyggande åtgärder, kommentarer och en bild av händelsens lösning. Man kan sedan skicka informationen om händelsen som e-post eller ladda ner händelsen som en pdf-fil.

    Hur loggar man in i appen?

    Varje användare loggar in med sitt eget telefonnummer. Nya användare läggs till av administratören via dashboarden.

    Vilka språk går det att få appen på?

    Svenska, finska och engelska.

    Hur skiljer sig administratörens version av appen?

    Till skillnad från arbetstagarna har administratören (t.ex. förmannen eller annan utvald person) möjlighet att se alla registrerade händelser i appen.
    Utöver appen har administratören också tillgång till dashboarden, där administratören till exempel kan markera händelser som lösta.

    Är det möjligt att prova appen innan köp?

    Ja! Klicka här och fyll i formuläret för att få en gratis demomånad.

    Kontakt

    Om ni vill ha mer information om produkten, vänligen kontakta oss via detta kontaktformulär.

      Den här sidan skyddas av reCAPTCHA, vilket innebär att Googles Sekretesspolicy och Användarvillkor gäller.